About the Dead birds



Förklaringen med att ett oväder sugit upp fåglarna sovandes från ett träd...( ska jag skratta eller gråta åt den teorin?)
By the way, direkt drogs ju mina tankar till HAARP (som jag ska förklara lite närmare senare för er som inte vet vad det är).  

"A thunderstorm sucked up the birds in the sky and killed them"... (should I laugh or cry at that explanation?). My first thought was that HAARP had something to do with this.

Läs mer här.



Funderar på om det kan vara till samma grund att jag och min vän inte kunnat sova de senaste nätterna. Någon annan som kännt oro den senaste tiden föresten? Ohh, hörde ni om det där planet som störtdök? samma anledning kanske...? Det ekar i mitt huvud HAARP, HAARP, HAARP...

Maby its the same reason me and my friend havent been able to sleep very well for some days. Someone else that have felt worried for no reason the last couple of days?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0